gadżety

McDonald’s też chce sprzedawać gogle VR

Wygląda na to, że Google, dzięki inicjatywie Cardboard, udało się rozpropagować pomysł tanich, kartonowych gogli Virtual Reality. Do tego stopnia, że niebawem mogą się one dodawane jako dodatek, na przykład do zestawów Happy Meal.

Sieć McDonald’s, zachęcona sukcesami Google i najwyraźniej zaciekawiona pomysłami na pakowanie gadżetów w gogle VR, postanowiła rozpocząć własne eksperymenty w tym zakresie. Efektem są kartonowe Happy Goggles, które mają jednocześnie służyć za opakowanie dla zestawu dla najmłodszych. Żeby zająć czymś  milusińskich, McDonald’s opracował także prostą grę VR o nazwie Slope Stars, w której użytkownicy gogli wcielają się w narciarza zbierającego gwiazdki.

Pilotażowy program Happy Goggles odbędzie się w Szwecji, w której od przyszłego weekendu będzie można nabyć zestaw Happy Meal w opakowaniu zmieniającym się w gogle za dopłatą wynoszącą równowartość 4,1 dolara. Szwedzki odział amerykańskiego koncernu przygotował trzy i pół tysiąca sztuk Happy Goggles, od przyjęcia gogli przez tamtejszych klientów zależeć będzie, czy firma będzie rozwijała ten pomysł.

Jest on niewątpliwie ciekawy i dowidzi nie tylko tego, że zainteresowanie wirtualną rzeczywistością jest coraz większe, ale także tego, że opakowania, których zwykle nie zauważamy, można wykorzystać w kreatywny sposób. Choć akurat w tym przypadku nie jestem przekonany, czy ludzie będą chętnie przykładać do twarzy kartonowe gogle przesiąknięte zapachem smażonych frytek.

Zdjęcie: McDonalds


podobne treści