news

MacDonald’s w 2020 roku

W restauracji przyszłości dowiemy się od razu, ile kalorii zjemy i jak to wpłynie na nasz metabolizm. Dzięki aplikacji Bodynet korzystającej z technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Bodynet nie powstał na potrzeby fast foodów, to tylko jedna z koncepcji z warsztatu frog design „Moje życie w 2020 roku”.

Kolejny pomysł to ThingBook. Zamiast chodzić po sklepach, znajdziemy przedmiot pożądania w Sieci. Wystarczy dostrzec go na ulicy i zlokalizować w sklepie za pomocą Internetu. Mam cię!
McDonald's in 2020

Zupełnie odrzucająca jest aplikacja Whuffie Meter, czyli rozszerzona wersja profilu w społecznościach internetowych. Zobaczcie w augumented reality, kto ma najmniej znajomych! Frajerka!
McDonald's in 2020
Rozszerzona rzeczywistość wedrze się w naszą codzienność. Niezbyt podoba mi się taka przyszłość. [Mark Wilson/giz, designmind, Forbes, infosthetics]


podobne treści