news

Lubię to na kuchennej podłodze

Amerykanki zaczęły umieszczać na Facebooku intrygujące wpisy „Lubię to na kanapie” czy „Lubię to w samochodzie”. O co chodzi? Mówią, gdzie lubią kłaść torebki, gdy przychodzą do domu. To prowokacja.

Kampania viralowa ma wzbudzić zainteresowanie rakiem piersi – badaniami okresowymi, finansowaniem badań nad rakiem, pomocą chorym i amazonkom, wsparciem dla rodzin. Od 11 lat na całym świecie październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. Właśnie w tym czasie organizowane są akcje informacyjne i oferuje się tańsze badania.

Akcję na Facebooku prowadzi fundacja Susan G. Komen for the Cure®, założona przez siostrę kobiety zmarłej na raka piersi. Od 1982 roku organizacja zebrała 1,5 miliarda dolarów na badania i pomoc dla chorych.

Kampania okazała się niezwykle „zakaźna”, wzbudziła także zainteresowanie mężczyzn. Znaczy – skuteczna. [Joel Johnson/giz, Komen.org]


podobne treści


  • Ergo_Sum

    nienawidzę manipulacji moją uwagą!