news

Kto wpadł na pomysł reklamowania „Walking Dead” na ścianie zakładu pogrzebowego?

Właściciele oraz goście (ci żywi) zakładu pogrzebowego Co-operative Funeralcare z Consett w Anglii musieli być nie lada zdziwieni, gdy zobaczyli billboard reklamujący serial o wymownej nazwie „The Walking Dead” na ścianie budynku.

Sprawę opisuje dziennik The Daily Mail. Przedstawiciel zakładu pogrzebowego poczuł się zawiedziony nieuzgodnieniem z Co-operative Funeralcare treści umieszczonej przez obecną również w Polsce firmę Clear Channel na gigantycznym billboardzie. Tego typu obraz widoczny na ścianie wynajmowanego przez firmę budynku z pewnością nie przyniesie jej dobrej sławy.

Z drugiej strony zakłady pogrzebowe nigdy takową się nie cieszyły. Oby ktoś nie wpadł następnym razem na pomysł reklamowania w tym miejscu „Nocy żywych trupów” lub innego klasyka kina kategorii C. [Bleeding Cool, zdjęcie: North News]

podobne treści

  • wietke

    pewnie samemu właścicielowi zakładu i reklamodawcy bilbordu -nakręcają sobie nawzajem interes-sprytne chłopaki