gadżetysprzętvideo

Kto nie obejrzy reklamy japońskiego kufla do piwa, będzie zawsze żałował


Do tej pory uważałam, że piana na piwie to coś niepożądanego, a jej pojawienie się świadczy o tym, że napiwek nalewano nieumiejętnie. Po obejrzeniu tej reklamy okazało się, że tkwiłam w błędzie.

Kubek, dzięki któremu na piwie na zawołanie pojawia się piana to spieniacz Jokki Hour marki Takara Tomy. Najwyraźniej stanowi źródło zabawy i powód do zadowolenia. Okazuje się, że niektórych kręgach właśnie spienione piwo jest najbardziej pożądane. Szczególnie, gdy pojawia się jednocześnie w szklanicach wszystkich biesiadników. Wtedy można wznieść toast za dobre zbiory chmielu i jęczmienia.

Kufel zawiera magiczny przycisk na rączce (do wyboru czarny i żółty), którego naciśnięcie powoduje napowietrzenie napoju.

Jokki Hour kosztuje 28 dolarów, ale obecny zapas kufli został wyprzedany. Kolejna dostawa planowana jest dopiero na czerwiec. Do tej pory pozostaje tworzyć pianę przy użyciu jednego z konwencjonalnych sposobów.  [Japan Trend Shop, 7Gadgets]


podobne treści