news

Koszulka, w której poczujesz, jak to jest zostać postrzelonym

WWF stworzył koszulkę z kodem AR, która dzięki aplikacji z rozszerzoną
rzeczywistością udaje, że osoba nosząca tiszert została postrzelona. Nie
jest to przemiłe uczucie.

Jak to działa? Kiedy przymierzający koszulkę staje przed specjalnym lustrem, marker aktywuje wirtualnego kłusownika. W odbiciu pojawia się obraz klienta z krwawą plamą po postrzeleniu. Wszystko po to, byśmy poczuli, jak to jest być ściganym i postrzelonym jak zwierzę. Widoczni na filmie klienci moskiewskich sklepów zostali podobno „zaskoczeni” strzałami.

WWF to międzynarodowa organizacja ekologiczna, założona w 1961 roku. Organizatorom koszulkowej akcji zależy w szczególności na powstrzymaniu kłusowników polujących na tygrysa syberyjskiego. [Casey Chan/giz, BuzzFeed]


podobne treści