aplikacjekrótka piłkanews

Konta sponsorowane wkrótce zadebiutują w aplikacjach mobilnych Twittera

Twitter przymierza się do ukłonu w stronę potencjalnych reklamodawców. Wygląda na to, że liczni użytkownicy aplikacji mobilnych jednego z najsłynniejszych serwisów społecznościowych świata wkrótce uświadczą w swych strumieniach wiadomości obecność odnośników do tzw. kont sponsorowanych.

Choć wszyscy przywykliśmy już do różnych form odpłatnego promowania wpisów, to próby reklamowania kont jako całości jawią się – przynajmniej w wypadku mobilnych aplikacji Twittera – jako całkowita nowość. Celem całego przedsięwzięcia jest oczywiście pozyskanie dodatkowych, zapewne niemałych środków od lepiej eksponowanych sponsorów serwisu (kto wie, być może to właśnie ich podpowiedzi skłoniły portal do takowego posunięcia).

Zmodyfikowane wersje aplikacji z odnośnikami do kont sponsorowanych są ciągle w fazie beta, ale możemy spodziewać się, że wkrótce trafią do powszechnego użytku. Cóż, pora chyba przyzwyczaić się do faktu, iż darmowe usługi po prostu muszą na siebie zarabiać.

Źródło: Engadget.com


podobne treści