smartfonywtf

KFC wprowadza na rynek własnego smartphone’a

W jaki sposób najlepiej uświetnić trzydziestą rocznicę działalności w Chinach? Wydając specjalną edycję smartphone’a. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby w ten sposób postąpiła firma technologiczna. Na taki krok zdecydowało się jednak KFC.

Świętując 30 lat działalności w Chinach, KFC, wraz z Huawei, wyprodukowało limitowaną edycję telefonów pod własną marką. No, prawie, ponieważ są to urządzenia KFC Huawei 7 Plus, ale logo sieci fast foodów znajduje się na ich obudowie.

Jak stwierdził wicedyrektor ds. marketingu KFC Steven Li, współpraca obu marek ma sens ze względu na ich wspólną historię w Chinach:

„Obie firmy zaczynały swoją działalność w tym kraju w 1987 roku. Obie były świadkami wzrostu Chin przez te 30 lat. Nasza współpraca jest hołdem dla epoki,” powiedział Li.

KFC Huawei 7 Plus sprzedawany jest za równowartość około 160 dolarów, a na razie wyprodukowano pięć tysięcy tych limitowanych urządzeń. Smartphone sprzedawany jest wraz z aplikację KFC doładowaną 100 tysiącami „K dolarów”, wirtualnej waluty obowiązującej w aplikacji. Urządzenia można nabyć od 13 lipca.

Zdjęcie: Twitter/Neowin


podobne treści