internetnews

Jak długo „żyją” linki przesyłane na Facebooku?

Wydawałoby się, że treści zamieszczane na portalach społecznościowych,
blogach, YouTube, przesyłane mailem, itp. będą długo krążyły w Sieci.
Tymczasem przypominają muszki owocówki.

Z zestawienia przygotowanego przez Bitly wynika, że tylko przez kilka godzin ktokolwiek zwraca uwagę na to, co polecamy. Połowa kliknięć na link na Twitterze ma miejsce przed upływem 2,8 godziny, na Facebooku zanim minie 3,2 godziny, a po 3,4 godziny zaczynają zamierać linki przesyłane mailem.

Najdłużej przeżywają linki do filmików na YouTube – kulminacja ich popularności przypada dopiero po pół dnia. [Bitly]

podobne treści

  • mac_mark

    I to was dziwi ?? Ile minie zanim link na fejsie „zjedzie ” w dół po za to co się zmieści na ekranie ?? I ile razy włączysz to samo ??
    Na YT wchodzą ludzie mając czas oglądać to co mają w subskrypcjach to i nie oglądają zaraz po pojawieniu się filmiku…