smartfonyvideoWiadomość główna

iPhone 5 tuż, tuż – czas na prześmiewczą reklamę Samsunga

Pamiętacie zeszłoroczną kampanię Samsunga pod hasłem „The Next Big Thing is Already Here”? Cóż, czas na jej kontynuację.

Po raz kolejny możemy zobaczyć kilometrowe kolejki ludzi zebranych przed sklepami Apple, którzy zachwalają „rewolucyjne” cechy nowego iPhone’a takie jak wyjście minijack na dole urządzenia, większy ekran czy nowe, ośmiopinowe cyfrowe złącze (zastanawialiście się może, co to właściwie oznacza?).

Tymczasem Samsung zwraca w tym roku szczególną uwagę na to, że iPhone 5 nie posiada NFC a ekran Galaxy S III i tak jest większy; w kolejce można stać co najwyżej po to, by zarezerwować miejsce dla rodziców. Sweet. Choć ludzi, którzy już teraz ustawiają się w kolejkach, Samsung i tak raczej do siebie nie przekona – pieniądze wydawane na reklamy, które nabijają się z fanów Apple można by spróbować wykorzystać lepiej.

Nie zmienia to faktu, że, jeśli posiada się choć odrobinę dystansu do siebie (dotyczy to tak jednej, jak i drugiej strony smartphone’owej barykady), warto zobaczyć tę reklamę.

[YouTube via The Verge]


podobne treści