news

iPhone 4S ma problemy z kartą SIM

Użytkownicy iPhone’a 4S zgłaszają problemy z obsługą kart SIM. Po pewnym czasie pracy iPhone przestaje „widzieć” kartę SIM i wyświetla komunikat o braku karty.

Problem dotyczy iPhone’ów w różnych sieciach, więc nie jest to wina kart SIM samych w sobie. Na forum Apple​ można przeczytać o nadmiernym przegrzewaniem się telefonu, który po chwili wyświetla błąd. Restart często nie pomaga, ponieważ telefon nadal informuje o braku karty SIM w środku iPhone’a 4S. Problem zgłaszają nawet użytkownicy sieci typu CDMA, która nie wykorzystuje kart SIM.

Co na to Apple? Wiedzą, że błąd występuje, ale nie są pewni, co go powoduje. [Neowin]


podobne treści


  • misiek998

    Znając zycie naprawią…. A co do reszty telefonów gdyby na takim przypodkowym samsungu, czy LG pojawił się taki błąd, zapewne nic by nie zrobili, tylko sprawę uciszyli

  • 23ewsdkupa

    Apple jest na świeczniku jako ‚najwyższa jakość na świecie’. Jeśli prezes pierdnie, serwisy informatyczne na całym świecie będą o tym pisać.

    Każdy nawet najmniejszy błąd będzie wytykany a tymczasem 97% prawdziwych użytkowników tych produktów żaden problem nie dotyka. Tak było z anteną, tak jest z baterią i tak samo będzie z kartą sim.

  • Anonim

    Gdyby Apple bylo tak niezawodne jak mowia to by do tylu bledow w wersji 4S nie doszlo. Czy cos takiego mialo miejsce w Samsungu czy LG lub tez innych markach ?? Byc moze i mialo. Wychodze z zalozenia ze nie myla sie tylko Ci co nic nie robia. Tym milym akcentem pozdrawiam wszystkich uzytkownikow smartphonow.

    Pozdrawiam Doncieslacco

  • P

    ludzie sie pomalu domyslaja jakie awaryjne i naprawde drogie sa produkty tej marki a nikt nie wie ze serwis w jednej z polskich firm w 99% zamiast naprawic poprostu zalewa 2 czujki wilgoci i …. nici z gwarancji!

  • 5131lukid

    ja tam nie mam problemów. Działa zajebiście.

  • Maciek Jutrzenka

    Ciekawa sprawa z tym 4S to może oznaczasz że naprawdę Stivi powiedział nie la 5 i zrobili tego 4S w jedną noc. Bo 4 nie ma żadnych problemów.

  • lysy1986

    Ja również nie mam żadnych problemów wszystko działa elegancko bateria też jest ok

  • a

    @p

    walnij sie ostro w mozg – jakie dziecko ci to powiedzialo?

    rusz ze swoja pusta makowka – jesli w serwisie przykasuja 1-5 takich telefonow – TO CO IM TO DA???? WOW – podwyzka dal szefa – ma wyplate pare milionow – podwyzke dostanie 1000 WOW

    musieli by tak tysiace smartphone robic – ALE tak nie zrobi bo (musze to ci powiedziec bo twoj pusty mozg tgo nie obrobi) – bo wtedy uzytkownicy zrobili by rozpizdziaj i rozpoczalby sie kociol

  • akek1

    To się dzieje nie tylko u naszych operatorów… po za granicami również :) więc nie ma co się martwić. Operatorzy po prostu nie mają w 100% przystosowanych nadajników. I jedyne to tylko to co może pomóc w tej sytuacji to oczekiwanie na nowe iOS od Apple. Powinno rozwiązać ten problem… Żadne resetowanie, wyciąganie karty lub tryb „samolot” nie pomoże. Były też próby z wymianą karty Micro SIM, niekiedy zaskoczyło ale nie we wszystkich przypadkach… Operator zwala winę na Apple, a Apple na poszczególnych operatorów :) …zabawne!
    /AT

  • stopkler

    Mam 4S z iOS 5.0 i żadne problem z baterią i kartą sim nie występuje. Kilka osób na miliony ma problemy i od razu sprawa rozdmuchana na całą serię. Masakra!

  • koralgol

    Jeśli chodzi o ten serwis i zalewanie czujników wilgoci, to jednak najwyraźniej nie robią tak ze wszystkimi telefonami. Moje twierdzenie poprę faktem, iż dwukrotnie reklamowałem iPhone (3gs i 4) w regenersis i dwukrotnie wymienili mi na nowe słuchawki.

  • akek1

    stopkler… wykonaj aktualizację do iOS5.0.1 to i być może Tobie problemy się ukażą :) i myślę, że to nie kilka osób a kilka tysięcy osób spotkał ten problem…
    /AT

  • Adas80

    Akek1. I zapewne jesteś po stronie osób które bronią apple. Jak ja czytam te wywody że to wersetach winni nie apple to mi jest was szkoda. Chiłbicie ślepo coś co jak inne produkty nie jest pozbawione was. Tylko dlaczego za tyle złotówek ?

  • akek1

    Adas80. No fakt, jestem w posiadaniu tego modelu… i wypowiadając się tu piszę o tym problemie… i o tym jak ja to widzę po zachowaniu telefonu. Miałem inne modele, innych producentów … teraz mam ten, jego poprzednikiem był też 3GS i byłem i jestem zadowolony. Ale nie jestem kimś kto promuje i czci tę markę :) Stwierdziłem że dobry jest i wywaliłem kasę… fakt dużo! Ale teraz gdy napotykam na problemy… szlak mnie trafia. Jedyną pociechą jest to, że czytając wypowiedzi innych o innych znanych markach telefonów i ich większych problemach… myślę że nie wybrałem źle…
    / AT.