news

iPad budzi większe zainteresowanie niż iPhone po premierze

Chęć posiadania wzięła górę. Z sonadżu RBC/ChangeWave wynika, że w kwietniu 2007 było mniej zainteresowanych kupnem iPhone’a niż w lutym 2010 osób pragnących nabyć iPada. 13% Amerykanów prawdopodobnie lub na pewno kupi iPada, tymczasem tylko 9% deklarowało w 2007 roku zamiar kupna iPhone’a. Czy to znaczy, że iPad jest skazany na sukces?

Niekoniecznie, zapewne korzysta po prostu z reputacji i popularności telefonu. Tymczasem zanim iPhone pojawił się w sprzedaży, nikt nie mógł nawet spytać kumpla, czy podobne urządzenie tej samej firmy w ogóle działa. Zatem poczekamy, zobaczymy.

Co ciekawe, aż 68% zainteresowanych kupnem iPada zamierza korzystać za jego pomocą z internetu, 44% – wysyłać maile, 37% – czytać eBooki, 28% – czytać czasopisma, a tylko 24% – oglądać filmy. [Jesus Diaz, Digital Daily]


podobne treści