biznesportale społecznościowe

Instagram zapowiada wprowadzenie reklam

Instagram pochwalił się niedawno, że ma już 150 milionów aktywnych użytkowników. Przy tej okazji należący do Facebooka portal ogłosił, że przygotowuje się do wykorzystania swojego potencjału – w ciągu roku Instagram wprowadzi możliwość kupna reklam, cieszmy się więc zdjęciami bez nich, dopóki jeszcze można.

Informacje tę wyjawiła Emily White, dyrektor operacji biznesowych Instagrama, w wywiadzie dla  The Wall Street Journal. Choć jest to pierwszy oficjalny komunikat na temat wprowadzenia reklam na Instagramie, można się było tego spodziewać już wcześniej. Było rzeczą oczywistą, że wcześniej czy później, Facebook będzie chciał odbić sobie to, co wydał na zakup serwisu.

White nie podała na razie żadnych szczegółów na temat tego jak wyglądać mają reklamy na Instagramie, nie podała też konkretnej daty ich wprowadzenia. Według niej największym w tej chili wyzwaniem stojącym przed firmą jest rozwiązanie problemu „integracji marketingu w taki sposób, by reklamy nie zniszczyły tego co najfajniejsze w Instagramie”.

The Wall Street Journal sugeruje co prawda w jakich miejscach reklamy mogłyby się pojawiać, ale jak na razie są to czyste spekulacje. Niezależnie od tego jedno jest pewne – Instagram jakiego znamy wkrótce stanie się przeszłością.


podobne treści