wynalazki

Im więcej piw, tym więcej znajomych na Facebooku

Długi weekend zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim sezon na grilla i, nie oszukujmy się, napoje wyskokowe. Te ostatnie znane są z tego, że pomagają zadzierzgnąć nowe znajomości. Jednak takie znajomości, jak zaczynały się przy kieliszku, tak przy kieliszku zazwyczaj się kończą, bez żadnych konsekwencji dla naszego wirtualnego życia. To może się jednak zmienić dzięki najnowszemu gadżetowi Budweisera.

A konkretnie agencji kreatywnych Agencia Africa i Bolha, które zostały wynajęte przez brazylijską filię Budweisera. Tego amerykańskiego, więc owoc ich pracy nie ma wiele wspólnego z piwem. Za to ma sporo wspólnego z Facebookiem. Owocem ich pracy jest bowiem kubek Buddy Cup, który zaznajomi nas na Facebooku ze współbiesiadnikami.

Działa to w ten sposób: przed wejściem na imprezę sponsorowaną przez Budweisera, każdy uczestnik otrzymuje kubek wyposażony w mikrochip. Uczestnik takiej imprezy może sparować swój kubek ze swoim profilem na Facebooku dzięki kodowi QR umieszczonemu na spodzie kubka. Kiedy dwójka użytkowników wzniesie razem toast i uderzy kubkiem o kubek, chipy w kubkach przekażą informacje o zaakceptowaniu nowego znajomego na Facebooku. Proste? Proste.

Buddy Cup ma pojawić się na festiwalach i koncertach sponsorowanych przez amerykańskiego Budweisera. Po odpowiednio dużej imprezie i ilości wypitego piwa, do zwyczajowych objawów „dnia następnego” możemy dodać prawdziwy zalew informacji od nowych znajomych.


podobne treści