news

Ile giganci rynku IT wydają na reklamy

Myśleliście, że 85 milionów dolarów wydanych przez Yahoo na kampanię reklamową to dużo? Zestawienie Silicon Alley Insider pokazuje, że Microsoft zainwestował sześciokrotnie większą sumę już rok temu.

Yahoo z 45 milionami wydanymi na reklamę (w Internecie, radiu, telewizji, gazetach i na billboardach) w 2009 roku jest dopiero czwarte, zaraz po portalu aukcyjnym eBay (89 milionów), Apple (249 milionów) i Microsofcie (519 milionów).

Najciekawiej prezentuje się tutaj suma, którą Google przeznaczył na reklamy – nieco ponad 2% tego, ile wydał twórca Xboxa i Office’a. Wygląda na to, że czasowniki potrafią reklamować się same. [Kyle VanHemert/giz, SAI]


podobne treści


  • kevin94

    Ha, i to niby Apple tak się marketingowi poświęca.
    //Pozdrawiam

  • panelcontrol

    Marketing to nie tylko kwota wydana na kampanie reklamowe. Doucz się, potem komentuj.