grynews

Gra Dragon Ball Z for Kinect!


Gratka dla wszystkich fanów twórczości Akiry Toriyamy. Obsługiwana przez Xboxowy czujnik ruchu Kinect gra Dragon Ball Z, jak zapowiedział jej producent – japońska firma Namco Bandai, trafi do sklepów już w październiku tego roku.

Korzystając z jednej z 50 występującyh także w oryginalnej kreskówce postaci, w grze można będzie zmierzyć się z wirtualnymi przeciwnikami w dwóch osobnych w trybach: Story Mode i nastawionym na bicie bokserskich rekordów – Score Attack. Jej twórcy nie zapomnieli o najważniejszym – by efektownie, zupełnie jak Goku rozprawić się z rywalem, gracz będzie mógł skorzystać z około 100 unikatowych, niewymagających użycia osobnego kontrolera „combosów”. Tak, tak, naśladując przed telewizorem postacie z anime (jakkolwiek głupio i dziecinnie to nie brzmi), będziemy mogli w końcu zmiażdżyć naszych przeciwników przy użyciu kultowego już Kamehameha. Któż (przynajmniej z mojego pokolenia) nie marzył o tym w czasach podstawówki?

Kinectowa wersja Dragon Ball Z ma zawierać wsparcie dla obsługi kodów QR, których posiadacze (jeśli z nich skorzystają) będą mogli odblokować sobie kilka niedostępnych w oryginalnej wersji combosów lub postaci.

Wedle zapowiedzi Namco Bandai – gra w październiku tego roku ukaże się na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy.

[slashgear]

podobne treści