biznesvideo

Google wkracza na terytorium Apple i Samsunga reklamując Nexusy w czasie najwyższej oglądalności

Urządzenia z serii Nexus przez długi czas były pozycjonowane jako urządzenia referencyjne dla pozostałych producentów. Taki przykład tego, jak może działać najnowsza wersja Androida. Wygląda jednak na to, że Google chyba powoli zaczyna zmieniać podejście do tej linii i chciałoby nią konkurować z największymi producentami smartphone’ów.

W amerykańskich telewizjach pojawiły się reklamy urządzeń Nexus 5X oraz Nexus 6P. Niby nic dziwnego, Google w Internecie promuje swoje urządzenia już od jakiegoś czasu, ale w odróżnieniu od wcześniejszych reklam, w których Google zachwalało raczej Androida, reklamy nowych Nexusów podkreślają zalety samych urządzeń. Interesujący jest też dobór terminu rozpoczęcia kampanii, która przypadła na weekend z dużym natężeniem spotkań ligi NFL.

Jest to spora zmiana, ponieważ Google do tej pory prezentowało urządzenia z serii Nexus raczej jako modelowe urządzenia dla pozostałych producentów korzystających z Androida, a nie jako bezpośrednią dla nich konkurencję. Wykupienie spotów w czasie najwyższej oglądalności każe się jednak zastanowić, czy nowe Nexusy nadal są urządzeniami referencyjnymi dla partnerów Google, czy może sprzętem, który ma z nimi bezpośrednio konkurować.


podobne treści


Logotomia.com.pl – Tworzymy grafikę użytkową dla firm i organizacji, wydarzeń i produktów.>>>



BrowarPerun.pl – Nowy browar rzemieślniczy!


Kolorydnia.pl – Blog kobiecy – kultura, rozrywka, fitness, lifestyle.