designnews

Google potrzebuje speców od Doodle

Coraz częściej logo wyszukiwarki Google zmienia się na jeden dzień w formę graficzną nawiązującą do jakiegoś święta, rocznicy albo postaci. Wiele z tych urozmaiceń widzą tylko użytkownicy z krajów, gdzie obchodzone jest dane wydarzenie. A Google działa w prawie wszystkich krajach, nic więc dziwnego, że firma poszukuje specjalistów od Doodle. Okolicznościowych logo będzie więc jeszcze więcej i będą jeszcze ciekawsze.

Serwis NBC Bay Area dotarł do ogłoszenia, z którego wynika, że Google chce zatrudnić autorów Doodle. Będą pracować w centrali firmy w Mountain View i powinni być kreatywni oraz ambitni:

Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne. Setki milionów użytkowników trafiają na stronę główną Google codziennie. Chcą znaleźć jakieś informacje, owszem. Jednak równie chętnie chcą być oczarowani, poinformowani, zaskakiwani (Bywa też, że chcą się trochę pośmiać). Wszystko to jest możliwe dzięki nowym Doodle, ponieważ zmiany to stały element Google.com. Jako Grafik/Ilustrator Produktu, a potocznie mówiąc „Doodler”, otrzymasz najlepsze miejsce na świecie do wykazania się zdolnościami ilustracyjnymi, a także poczuciem humoru, zamiłowaniem historii oraz wyobraźnią i kunsztem artystycznym. Od Julesa Verne’a po Pac-Mana, jakikolwiek jest temat pracy, otrzymujesz swobodę w modyfikowaniu naszej marki i znanego logo.

Innymi słowy, głównym zadaniem Doodlerów jest sprawienie, że użytkownicy jeszcze bardziej pokochają Google, zaś marchewka to dla osób o artystycznych zapędach możliwość pokazania swoich prac milionom.

Wymagane jest odpowiednie wykształcenie lub 4-letnie doświadczenie, umiejętność doprowadzania projektu od początku do końca w ekipie, w której panuje szybkie tempo pracy, dokładność, świeże pomysły, znajomość tradycyjnych i cyfrowych technik ilustratorskich oraz „zdolność wyrażania koncepcji przez dzieło sztuki”. Chętni powinni zgłaszać się bezpośrednio do Google. [Google, NBC Bay Area]


podobne treści