biznesgadżety

Google Glass: Mountain View łączy siły z Ray-Ban i Oakley

Google najwyraźniej bardzo zależy na tym, żeby ludzie chętnie nosili Google Glass. Mountain View ogłosiło wczoraj, że nowe oprawki będą opracowywane wspólnie z designerami Ray-Ban i Oakley.

Google pochwaliło się wczoraj podpisaniem umowy z włoskim koncernem Luxottica. Właściciel znanych marek okularów Ray-Ban i Oakley, ma we współpracy z Google zaprojektować serię oprawek, które będą „łączyły w sobie najnowszą technologię z awangardowym designem oferując wszystko co najlepsze w zakresie stylu, jakości i wydajności.”

Co prawda oprawki projektowane będą przez stylistów Ray-Ban i Oakley we współpracy z Google, ale to włoska firma zajmować się będzie ich produkcją i dystrybucją. Początkowo designerskie oprawki dostępne będą jedynie w Stanach, a i tam trzeba będzie na nie jeszcze trochę poczekać. Choć obie firmy podobno współpracują ze sobą już od ubiegłego roku, Google już teraz zapowiada, że Ray-Bany z Google Glass „nie pojawią się jutro”. Można więc podejrzewać, że mają one być tym czynnikiem, który „pociągnie” sprzedaż finalnej wersji gadżetu Google.


podobne treści