news

Francuz dał się wytatuować w służbie marketingu

Tatuaż z kodem QR na klatce piersiowej mężczyzny skłonnego do poświęceń zamienił się w narzędzie reklamy. Sława na krótko, tatuaż na zawsze. Kod uruchamia film na YouTube, a cała akcja ma promować markę Ballantine’s.

Specjalista od wykonywania tatuażów, niejaki K.A.R.L. tłumaczy, że powiązania jego dzieła z animacją są dalekosiężne: „Ten tatuaż jest wyjątkowy nie tylko dlatego, że uruchamia animację. Chodzi o to, że w miarę upływu czasu będziemy mogli zmieniać to, do jakiej animacji prowadzi kod. Marco będzie się stawał coraz starszy, a jego pomysły będą się zmieniać, więc stworzymy nowe animacje powiązane z kodem.”

Krążą domysły, że cały filmik jest nieprawdziwy. To, że Marco i i K.A.R.L. nie zrobili tego za darmo, jest pewne. Pytanie, czy to jeszcze sztuka, czy tylko marketing, i czy nie zostały naruszone granice dobrego smaku. [CNET]


podobne treści


  • stefffan2

    masakra … co za pajac … SICK !!! what a clown !!! what a moron, what a asshole !! what the FUCK is wrong with u people !! ?????

  • iforget911

    Koniecznie musicie przeczytać tę książkę: http://www.ksiegarniaswit.pl/86829-heretyckie-dziedzictwo-europy.html

  • tytusgucowski

    What is wrong with you baranie. Tatuaż jest formą sztuki, chyba że tatuażem dla ciebie jest dziara ołówkiem z więźnia. Sam jesteś świrem, to jego sprawa co robi ze swoim ciałem, a tobie baranie nic do tego. Pamiętaj!

  • stefffan2

    tytusgucowski zamknij morde jak do mnie mówisz i zwracaj się per LORDZIE !!! podaj mi do ciebie adres a przyjade i cie zgładzę jak nierówne ściany gładzi śmig – aa i weź się do fuck nędzy umyj !

  • tytusgucowski

    Składanie gróźb karalnych. Gratuluję początku w kryminale. Smaczego Moronie :)