gadżetyWiadomość główna

Filmik promujący Boddie – pierwszy polski smartwatch

Niedawno w mediach pojawiła się informacja na temat smartwatcha Boddie. Zainteresowanie wzbudził fakt, że urządzenie tworzą Polacy z Rearden Technology. Do Internetu właśnie trafił film promocyjny produktu.

Autorzy filmu postanowili przedstawić produkt w sposób niekonwencjonalny. Zobaczymy w nim elementy amerykańskiej propagandy reklamowej lat 60., nowoczesne laboratoria oraz futurystyczne ujęcie fanów wybranych marek telefonów.

Paweł Tomczyk, CEO Rearden Technology, tak opisuje najnowszy sposób promocji smartwatcha:

W filmie staraliśmy się przedstawić Boddie, jako naszego towarzysza, bo tak naprawdę on nim jest. Jest to produkt dla każdego, ponieważ nie wymaga posiadania doktoratu w obsłudze takiej technologii. Ponadto nasi ludzie pokazali, ile dodatkowych korzyści można osiągnąć z używania Boddie, niż gdybyśmy pracowali i funkcjonowali sami, bez technologii. Pamiętać też należy o tym, iż nie jest to reklama czy spot, jest to krótki film fabularny – z fabułą, aktorami oraz nutką słownego żartu. Co do samej fabuły, zachęcam do obejrzenia.

Film „Meet Boddie – Smartwatch Evolution” możecie zobaczyć poniżej:

Szef firmy twierdzi, że projekt jest obecnie w fazie realizacji, a jego wprowadzenie na rynek zostanie poprzedzone kampanią na Kickstarterze. Smartwatch trafi do sprzedaży w drugiej połowie bieżącego roku.


podobne treści