newsportale społecznościowe

Facebook odświeża wygląd przycisków „Like” i „Share” dla witryn zewnętrznych

Choć stosunek Internautów do różnego rodzaju serwisów społecznościowych od dawna jest raczej ambiwalentny, trudno ukryć, że wszechobecne przyciski „lubię to” na stałe wpisały się w krajobraz polskiego i zagranicznego Internetu. Czas jednak pożegnać się z ich dotychczasową prezencją – Zuckerberg i spółka pokazali wczoraj światu nowe, odświeżone belki domyślnych wersji znaków „like” i „share”.

Nowe przyciski pojawią się rzecz jasna wyłącznie w pluginach obecnych na rozmaitych stronach internetowych – zgodnie z pierwszymi zapowiedzi bieżący redesign nie obejmuje oznaczeń, z którymi mamy do czynienia na stronie głównej Facebooka. Być może właśnie przez to zmiany raczej nie będą pretendować do miana „rewolucyjnych”. Mało wyrazistą, błękitną belkę zastąpiono rzucającym się w oczy, ciemnoniebieskim przyciskiem z logiem Facebooka w miejsce charakterystycznej dłoni z uniesionym kciukiem. No i cóż, to w zasadzie byłoby na tyle.

Choć remont wydaje się z pozoru dość błahy – biorąc pod uwagę fakt, że z facebookowych przycisków korzysta dziś około 7,5 miliona stron – z pewnością odnotujemy jego skutki (fotki z galerii poniżej powinny otworzyć się po kliknięciu).

Źródło: Gizmodo.com


podobne treści