news

Engine fizyczny generuje fantastyczne demolki


Ziemia, woda, tkanina w ruchu -  ujęcia pochodzą z programu Lagoa
Multiphysics 1.0. Engine świetnie spisuje się, gdy ma realistycznie
odwzorować ruch
rozchlapywanej
cieczy,
spadających,
uderzających, odbijających się przedmiotów
i wszystkiego, co można
rozlać, rozsypać bądź zbić
.

Thiago Costa właśnie ukończył prace nad wersją 1.0 silnika, która umożliwia generowanie wizualizacji zachowania substancji złożonej z granulek, płynów, materiałów elastycznych, deformacji plastiku i nie tylko. Z pewnością przyda się do tworzenia gier komputerowych, jak i efektów specjalnych w filmach.

Trzeba przyznać, że ten brud wypada niezwykle realistycznie. [Kyle VanHemert/giz, Red Motion, CrunchGear]


podobne treści


  • lol

    Zadna mi nowość.. ODE to potrafiło już parę łądnych lat temu.

    Ogólnie na topie jest BULLET i nadal bedzie przez pare lat.

    http://bulletphysics.org