biznesinternet

Dotcom wini wytwórnie muzyczne za odwołanie kampanii reklamowej Mega

Do startu Mega zostało już tylko kilka dni. Tymczasem nowozelandzkie media wycofują się z umów na reklamowanie nowego serwisu. Dotcom uważa, że wszystkiemu winne są wytwórnie muzyczne.

Jeszcze przed startem Mega, który zaplanowano na 20 stycznia, w nowozelandzkich stacjach radiowych należących do firmy MediaWorks miały być emitowane spoty reklamowe nowego serwisu. Niestety Mediaworks wycofało się z umowy, na mocy której, na dziesięciu należących do firmy antenach, miało pojawić się około pięciuset reklam.

MediaWorks stwierdza krótko, że kampania została wycofana z „powodów komercyjnych” i  odmawia udzielenia dalszych informacji zasłaniając się tajemnicą handlową. Jednak Dotcom ma inne wytłumaczenie tej sprawy.

Za pośrednictwem Twittera stwierdził, że „najwidoczniej wytwórnie muzyczne zaczęły narzekać na nasze reklamy radiowe.” Dotcom publicznie nie obwinia za tę sytuację MediaWorks ale wytwórnie muzyczne, które, według niego, po raz kolejny „nadużywają swojej władzy”.

 

Ile w tym prawdy? Nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że zapowiedziana na niedzielę inauguracja serwisu Mega odbędzie się w nowozelandzkiej willi Dotcoma, który zapowiada, że impreza będzie „epicka” i „nie będzie przypominać żadnej innej inauguracji”.


podobne treści