news

Czy Apple oszukiwał przy tworzeniu swoich reklam?

Dzięki dochodzeniu przeprowadzonemu na zdjęciach poniżej widzimy, że
Apple przetransformował klatkę z najnowszej ekranizacji filmu Star Trek
tak, aby idealnie mieściła się ona na ekranie iPada. Czy to ta sama
„magia”, o której mówił Steve Jobs?

Zostaliśmy już przyzwyczajeni do lekkich obróbek grafiki to tu, to tam, lecz czy w porządku jest reklamować swoje urządzenie jako „najlepszy sposób na doświadczenie filmu” i preparować obrazki takiej, jak ten powyżej? Nie wydaje mi się.

Tutaj znajdziecie pełną dokumentację ze śledztwa. Sami powiedzcie, czy można czuć się oszukanym. [Annalee Newitz/io9]


podobne treści


  • baaarteeek

    zajmijcie się czymś sensownym – powiem więcej . ten iPad nie jest prawdziwy. To od początku do końca Grafika zrobiona w Photoshopie. Tak robią w każdych reklamach, ponieważ grafika jest idealna- żadnych cieni, zabrudzeń, śladów po palcach itd.

  • wrzosi

    takie „oszustwa” robi każda firma, nie jestem zwolennikiem tej marki, ale takie czepiaie się już dosłownie wszystkeigo jest już naprawdę żałosne.