news

BlackBerry nie czuje potrzeby posiadania 200 tysięcy aplikacji w swoim sklepie

Zastanawialiście się kiedyś nad strategią rozwoju sklepu z aplikacjami dla smartfonów BlackBerry? Ciężko jest stwierdzić czym kierują się zarządzający firmą Research In Motion, zwłaszcza, gdy widzi się tak znikomą ilość dostępnych w nim aplikacji i czyta zapewnienia jednego z prezesów o braku konieczności zwiększenia jej.

Alan Panezic z RIM wypowiedział się na Developers Conference zorganizowanej w San Francisco na temat ubogiej oferty sklepu App World. Stwierdził, że BlackBerry nie potrzebuje 250 tysięcy aplikacji, które posiada App Store firmy Apple, ponieważ część z nich będzie użyta jedynie kilka razy i później odejdzie w zapomnienie. Powiedział również, że użytkownicy telefonów firmy RIM nie chcą oglądać reklam w swoich aplikacjach, ani tym bardziej klikać na nie.

RIM oferuje obecnie 10 tysięcy aplikacji w swoim sklepie, jednak za wiele z nich trzeba zapłacić horrendalne sumy. Na pewno nie przeszkadza to biznesmenom, dla których BlackBerry stanowi jedno z narzędzi pracy, jednak dla zwykłego zjadacza chleba ceny te są po prostu zbyt wysokie, zwłaszcza, gdy porównamy je do kosztów zakupu, a nieraz jedynie ściągnięcia, aplikacji na systemy Android oraz iOS. [Kat Hannaford/giz, Recombu]

#!#ankieta#!#


podobne treści