wtf

Biustonosz polepszy sytuację energetyczną Japonii?

Oto przykład, jak wypromować markę w absurdalny sposób. Producent bielizny firma Triumph zaprezentował w Japonii Super Cool Bra, biustonosz mający przyczynić się do spadku zużycia prądu.

Pretekstem jest Fukuszima. Od czasu uszkodzenia elektrowni atomowych przez trzęsienie ziemi i tsunami znacznie spadła produkcja energii, więc do postaw patriotycznych i zdroworozsądkowych należy oszczędzanie prądu. Tymczasem latem Japończycy ratują się klimatyzacją przed upałem i wysoką wilgotnością powietrza, co znacznie podnosi zapotrzebowanie na energię. Rząd prowadzi nawet specjalną kampanię „Cool Biz” zniechęcającą do korzystania z klimatyzacji (w zimie była to kampania „Warm Biz” nakłaniająca do ubierania się ciepło i przykręcania kaloryferów).

Jako alternatywę Triumph prezentuje „orzeźwiający” biustonosz. Miseczki wypełniono żelem, który należy schłodzić. Potem żel utrzymuje niską temperaturę i obniża temperaturę ciała. Trudno powiedzieć, po co w bieliznę wkomponowano także miniakwaria. Zresztą, nieważne! I tak wszyscy zwracają uwagę tylko na rozebrane modelki.

Jako kobieta zapewniam, że pomysł chłodzenia piersi jest niedorzeczny. Ale rozgłos jest, więc pracujący dla  Triumpha specjaliści od marketingu wykonali dobrą robotę. [The Age]


podobne treści