tabletyWiadomość główna

Bing domyślną wyszukiwarką Kindle Fire HD

Mówisz wyszukiwarka, myślisz Google. Przynajmniej tak działa to dla większości z nas. Ogromnej i przytłaczającej konkurencję większości. Ale nie znaczy to, że inne firmy nie próbują konkurować z Mountain View na tym polu. Na przykład Microsoft, którego Bing został domyślną wyszukiwarką w Kindle Fire HD.

Oczywiście nie oznacza to, że Google nagle przestanie się liczyć, jest to raczej przejaw powolnego „podgryzania” ich pozycji przez Microsoft – w poprzedniej wersji Kindle Fire domyślną wyszukiwarką było Google.

Szacuje się, że Amazon sprzedał już 4-6 milionów tabletów Kindle Fire. Nowych wersji swojego tabletu będzie prawdopodobnie próbował sprzedać jeszcze więcej. Bliskie relacje z Microsoftem mogą się im się opłacić, zwłaszcza jeśli Microsoft zaoferował Amazonowi np. udział w zyskach z reklam.

[Business Insider]


podobne treści