news

Automat ze słodyczami, który nie lubi dzieci

Firma Kraft zaprezentowała dystrybutor próbek słodyczy, który – gdyby miał serce – miałby serce z kamienia. Obsługuje bowiem tylko pełnoletnich, którzy przecież zdążyli już się najeść frykasów.

Automat z budyniami marki Temptations został wyposażony w kamerę oraz oprogramowanie analizujące wiek klienta. Jeśli korzysta z niego ktoś zbyt młody, maszyna nie wyda mu produktu.

Nad oprogramowaniem pracowali specjaliści z Intela. Wymyślili, że do oceny wieku przydadzą się takie cechy wyglądu, jak wielkość oczu i odległość między nimi. Maszyna wykrywa także płeć klienta oraz sprawdza, czy po wydaniu próbki obdarowany się uśmiecha.

A że jest bezduszna? Ed Kaczmarek, szef działu innowacji Krafta, chwali, że automat ma „duży czynnik zaskoczenia”. Niestety, polega ono najwyraźniej na rozczarowywaniu. [USAToday, Eater]

podobne treści