news

Apple’opodobna reklama Nokii X3

Przed wami jedna z najnudniejszych reklam telefonów komórkowych, jakie świat widział. Znajdziecie w niej smartphone X3 z klawiaturą i ekranem dotykowym, wiceprezesa Nokii, Marko Ahtisaariego oraz przejścia między ujęciami, od których można oślepnąć. [Jason Chen/giz, Business Insider]


podobne treści


  • macs
  • qa
  • jankowskimarek

    faktycznie, aż oczy bolą

  • Anonim

    No to żegnamy giganta. Mam wrażenie że Nokia stoi na stoku góry na rolkach i zaczyna powolutku zjeżdżać w dół.
    No ale cóż. Jakie produkty takie reklamy.

  • klops

    nuuuuuuddddaaaaaaa :)

  • petrus30

    A jakie wy macie kwalifikacje do oceniania jakości reklam?!
    Pewnie nie wiecie, że istnieje wiele rodzajów reklam – jak na przykład wizerunkowa, produktowa… różnią się one również między innymi jeśli chodzi o styl prezentacji, przekaz, cel reklamy itp. Reklama ma też w końcu różne funkcje: edukacyjno – informacyjną, nakłaniającą, utrwalającą. Powyższa reklama Nokii X3-02 to typowa reklama produktowa charakteryzująca się funkcją edukacyjna – informacyjną dlatego nie ma tu fabuły rodem z filmu sensacyjnego, czy też innych
    „fajerwerków”. Że niby nudna… to kwestia gustu – jak kogoś nudzi to co rzetelne prawdziwe i edukacyjne, a zamiast tego woli akcję z kiczowatych filmów sensacyjnych i puste slogany reklamowe to może się trochę nudzić…
    A co do samej Nokii X3-02 to autorowi newsa proponuję najpierw podszkolenie się w temacie telefonów komórkowych, ponieważ występujący w tej reklamie model Nokii to nie jest smartphone, tylko telefon komórkowy z ekranem dotykowym!