news

Apple zwróci klientom zawyżone koszty przesyłki

iPady wyruszyły już pocztą z chińskich fabryk do Amerykanów, którzy złożyli zamówienia do 27 marca. Wczoraj pisaliśmy o zawyżonych kosztach ekspresowej przesyłki, które wcale nie gwarantowały klientom szybszego dostarczenia ich egzemplarza tabletu. Apple zareagował bardzo szybko i wysłał do osób, które dopłaciły 12 dolarów, maila:

Szanowny kliencie Apple,

Dziękujemy za zakupienie iPada. Z zamówienia wynika, że zapłacił Pan/Pani dodatkowo za ekspresową przesyłkę. Nie było to konieczne, by otrzymał(a) Pan/Pani towar na czas. Apple zobowiązuje się zwrócić kwotę wpłaconą za przesyłkę. Suma zostanie zwrócona na konto bankowe, z którego dokonał(a) Pan/Pani płatności.

iPad dotrze do Pani/Pana w sobotę 3 kwietnia, jeśli adres odbiorcy znajduje się na obszarze, na którym UPS doręcza przesyłki w weekendy.

Z poważaniem,
Obsługa Apple Store


podobne treści


  • xegi90

    Nie powinno być „w sobotę 3. kwietnia”? :-)

  • Rafał Tomański

    bardzo dziękuję, proszę nam wybaczyć

  • fgbgf

    W Polsce o takim traktowaniu klienta można pomarzyć…