news

Apple przeprasza za zamieszanie

Kolejki, awarie systemu i wątpliwości odnośnie ochrony danych osobowych nie przeszkodziły Apple sprzedać wczoraj 600 tysięcy egzemplarzy nowego modelu iPhone’a. W niecały dzień. Ściśle mówiąc, tylu klientów miało możliwość zamówienia telefonu i powinno go dostać w dzień premiery, 24 czerwca. Chętnych było znacznie więcej.

Firma z Cupertino wydała oświadczenie, w którym przeprasza za niedogodności, jakie spotkały nabywców telefonu i nieco się chwali:

Nota prasowa Apple w sprawie przedsprzedaży iPhone’a 4

CUPERTINO, California, 16 czerwca /PRNewswire-FirstCall/ – Wczoraj Apple i partnerzy przyjęli zamówienia na dostarczenie 600 tysięcy egzemplarzy nowego iPhone’a 4. Była to największa ilość zamówień, z jaką Apple kiedykolwiek miała do czynienia jednego dnia. Firma nie spodziewała się tak wielkiego zainteresowania i nie była na nie przygotowana, więc pojawiły się awarie w systemie składania zamówień. Wielu klientów nie mogło złożyć zamówienia lub z tego zrezygnowało. Przepraszamy wszystkich, których spotkały takie trudności i mamy nadzieję, że pojawią się w sklepie Apple lub salonie operatora, gdy iPhone 4 będzie dostępny.

„Nie spodziewała się” – pewnie. A świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

Apple ogłasza na stronie, że nowe zamówienia zostaną zrealizowane najwcześniej 14 lipca, zaś sieć AT&T zawiesiła przedsprzedaż. „Dostaliśmy 10 razy więcej zamówień na iPhone’a 4 niż podczas premiery iPhone 3GS rok temu. Zdecydowaliśmy się zawiesić przedsprzedaż, by móc się skupić na realizacji już złożonych zamówień.” Warto więc było ustawić się w kolejce. [Brian Barrett/giz]


podobne treści


  • couch

    Przepis na taka kolejke w polsce- firma orange i kilku glodnych studentow plus kilku bezrobotnych i tych co maja kawalerki pod mostem i juz mamy kolejke.Brawo orżnąć