news

Apple instruuje pracowników, co mówić o kłopotach z odbiorem na iPhone 4

Wyciekła notka ze wskazówkami, co pracownicy Apple mają odpowiadać
konsumentom skarżącym się na kłopoty z odbiorem na iPhone 4.

To usłyszą klienci, którzy zadzwonią do AppleCare:

Trzymaj pod ręką zalecenia dotyczące właściwych sposobów trzymania iPhone’a. Ważne, byś je przekazywał pewnym i stanowczym tonem głosu.

    a. iPhone 4 ma lepszy odbiór niż wszystkie nasze poprzednie telefony. Nasze testy niezbicie dowiodły, że funkcjonowanie anteny iPhone 4 jest lepsze od anteny iPhone 3GS.

    b. Każdy telefon, trzymany w pewien sposób, traci zasięg. Dotyczy to iPhone’a 4,iPhone’a 3GS i wielu innych modeli telefonów, jakie testowaliśmy. To zjawisko dotyczy wszystkich telefonów komórkowych.

    c. Jeśli ma pan/pani problem z odbiorem na iPhone 3GS, proszę unikać zakrywania dłonią dolnej prawej krawędzi.

    d. Jeśli ma pan/pani problem z odbiorem na iPhone 4, proszę unikać zakrywania dłonią  czarnego paska w lewym dolnym rogu metalowej obwódki telefonu.

    e. Wykorzystanie Bumper case albo innego etui wykonanego z plastiku lub gumy może przyczynić się do polepszenia odbioru, ponieważ ogranicza kontakt dłoni z aparatem.

    - Nie przyjmuj reklamacji. Podawaj klientom powyższe instrukcje odnośnie tego, jak należy trzymać telefon.

    - Nie zapomnij, że MUSISZ dowiedzieć się więcej. Jeśli klient ma problem z odbiorem nawet, gdy telefon leży na stole, nie ma to związku z metalową obwódką.

    - Przekaż sprawę dalej TYLKO jeśli problem pojawia się nawet wtedy, gdy telefon nie jest trzymany w dłoni, a ty nie możesz dociec, co jest przyczyną zakłóceń.

    - NIE ROZDAJEMY etui, aby uspokoić klientów. Nie obiecuj nikomu, że otrzyma je za darmo.

    [Rosa Golijan/giz, BGR]


    podobne treści


    • as

      Warto sobie wejsc na strone apple i odpalic filmiki reklamowe tam inzynierowie apple opowiadaja o tym telefonie w onanistycznym zachwycie , a tu taka antena hehehe bravo :P

    • drmizantrop

      pozostawię to bez komentarza ale wszyscy chyba wiedzą o co mi chodzi :)

    • Piotr Kaczanowski

      Buuuuuuu!!!!

    • Anonim

      A gdy w Subaru z silnikami Desel’a palą się sprzęgła na potęgę już po 3000 km przebiegu, serwis twierdzi że nie potrafisz jeździć samochodami marki Subaru. A ja myślałem że telefony i samochody jak i wiele innych rzeczy zostało wymyślone z myślą u ułatwianiu życia człowiekowi.

    • drmizantrop

      bo subaru jest dla lansu !!! poczytaj w prospekcie poza tym po co wam auta z 200 konnym silnikiem jak mamy ograniczenia prędkości ??? :)

    • dfgsedgse

      NO bo jak się nie umie jeździć to nie wina firmy….

    • couch

      Będe rzygał w portale

    • budzigniew

      ahhh, ja go chceee!!!!!!!!! on jest taki wspaniały, ma najlepszy zasięg!!!!!!!!!
      musze sprzedać telewizor, komputer, meble i go sobie w końcu kupie…..

    • Catburn

      Skoncentrowali się na wszystkim. Jednak z tego rozpędu zapomnieli o tym, że przez telefon powinno się przede wszystkim dać porozmawiać.
      ot, mały klops;)

      wyobrażam sobie wściekłe, tłuste i kapryśne amerykańskie dzieci, które wbijają iPhona4 w bigMaca, kiedy podczas wyżerki urywa się niespodziewanie rozmowa:)))))

    • Anonim

      Całe Apple.
      Oni zawsze problemy najpierw próbują zwalić na klienta.
      A najgorsze jest to, że ludzie idą ślepo za nimi w ogień.
      Wychowali sobie bezmyślne owieczki.
      Żal, żal, żal, tych naciągniętych na takie badziewia.

    • as

      doskonałe będę tu odsyłał wszystkich fanatyków apla w polsce;)
      ….a co do subaru to prawda;)

    • Dawid Krysiak

      wyciekło, pociekło… nic nie było ciekawszego w newsach?