newssprzęt

Adidas zaprezentował opaskę miCoach Fit Smart

Plotki znów okazały się prawdziwe. Adidas rzuca wyzwaniem gigantom rynku technologii pragnącym chcącym monitorować zdrowie użytkowników ich urządzeń przenośnych. Słynny, niemiecki gigant branży odzieżowej zaprezentował światu swoją własną wersję elektronicznej bransoletki fitness – miCoach Fit Smart.

Niestety, i tym razem obyło się w zasadzie bez żadnych niespodzianek. Tak jak wynikało to z rozmaitych, przedpremierowych wycieków, działanie nowej opaski Adidasa będzie koncentrować się właściwie wyłącznie wokół kwestii związanych z kondycją fizyczną jej posiadaczy. Zgodnie z deklaracjami producenta, za pośrednictwem gadżetu będą oni mogli na bieżąco sprawdza ilość spalanych przez siebie kalorii, pokonany dystans, puls, szybkość poruszania się czy też liczbę wykonanych w danym czasie kroków. Co ciekawe, w wyposażeniu bransoletki znajdziemy też coś na kształt „wysiłkomierzu” w postaci kilku bocznych diod LED, jarzących się na niebiesko, zielono, żółto bądź czerwono w zależności od intensywności danego treningu. Urządzenie będzie ponoć w stanie przechowywać dane obejmujące do 10 godzin aktywności – tyle ma też ono działać na pojedynczym cyklu ładowania baterii.

Pomimo, że Fit Smart nie jest pierwszą opaską fitness, która wyszła ze stajni Adidasa, to zdaniem niemieckiej firmy jest ona bez wątpienia jej najbardziej uniwersalnym produktem tego typu. Przedstawiciele giganta twierdzą, że z jej pomocą uda jej się wreszcie dotrzeć nie tylko do osób zwariowanych na punkcie dbałości o swoje zdrowie (którym dedykował już zegarek Smart Run), ale też do ludzi pragnących dopiero rozpocząć przygodę z regularnym wysiłkiem fizycznym. Bardzo istotną częścią wyposażenia bransoletki będą też – jak wskazuje na to sama jej nazwa – aplikacje stanowiące część całego ekosystemu miCoach.

Tak o nowym dziele firmy opowiedział jeden z jej kluczowych przedstawicieli w tej dziedzinie, Paul Gaudio:

Nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi trenerami, którzy pomogli nam w stworzeniu systemu umożliwiającego łatwe kreowanie tygodniowych planów ćwiczeń i celów. (…) Starannie wyselekcjonowaliśmy wszystkie najpopularniejsze, sprawdzone funkcje i po prostu umieściliśmy je w wyposażeniu Fit Smart.

 

Według Gaudio, opaska powinna przypaść do gustu bardzo szerokiej grupie osób, niekoniecznie będących wcześniej zapalonymi sportowcami. Naszym celem jest zachęcenie ludzi do rozpoczęcia i trwania w aktywności. Bransoletka może posłużyć jako swego rodzaju narzędzie motywacyjne – najzwyczajniej świecie pomoże stać się lepszym.

Zobaczymy czy barwne opisy marketingowców Adidasa okażą się wystarczająco barwne, by przekonać potencjalnych nabywców opaski do wyłożenia na nią równowartości 199 euro. To się okaże. Zgodnie z zapowiedziami, opaska miCoach Fit Smart trafi do sprzedaży pod koniec przyszłego miesiąca.

Źródło: Gizmodo.com


podobne treści