news

Adidas wycofał swoją wartą 10 milinów dolarów iReklamę przez Steve’a Jobsa

Znany na całym świecie producent ubrania sportowego oraz butów Hana Solo stwierdził, że nie przygotuje czwartego z kolei projektu swojej wartej 10 milionów dolarów reklamy dla iAds. Poprzednie trzy nie przypadły do gustu panu w czarnym golfie i okularach.

Dwie osoby, do których dotarł Silicon Alley Insider powiedziały, że prezes Apple chciał mieć zbyt dużą kontrolę nad procesem powstawania reklam Adidasa. Wsadzanie nosa nie tak gdzie trzeba spowodowało wycofanie wartej 10 milinów dolarów reklamy. Warty 6,1 miliarda dolarów wizjoner mógł sobie na to pozwolić.

To nie pierwszy taki przypadek związany z platformą iAds. Kilka miesięcy temu firma Chanel wycofała z nieznanych powodów swoją reklamę. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że producentowi perfum również nie spodobały się zapędy Steve’a Jobsa.

Uważacie, że reklama którą przygotowywał Adidas mogła odbiegać jakością od najlepszych na świecie? Sam w to wątpię i sądzę, że mogła być ona zwyczajnie niewystarczająco „magiczna„. [Jack Loftus/giz, Business Insider, AppleInsider, zdjęcie]


podobne treści